Vizualni identitet Foto-Optike Dizajn / 2016.

Izrada logotipa

Status
Realizacija
Tim
Marja Mia Kolendić, Anita Krmek
Lokacija
Zagreb

Izabrana tipografija je jednostavna, obećavajuća i solidna, stavljajući tako naglasak na dobro obavljen posao i čvrstoću firme. Kroz igru umjesto slova "O" koji se više puta ponavlja u imenu, ubačen je simbol vijka, ključnog elementa kod popravka svakih naočala, ali i svih ostalih predmeta. Kao i kod loga, izbor boja je kombinacija crne i zlatne. Crna kao boja manualnog rada, alata i radionica, boja majstora obrtnika i artisana. Nasuprot njoj je zlatna; boja koja evocira rakoš i luksuz. Logo tvrtke predstavlja spoj majstorskog alata, glavnog u izradi obrtničkih djela - kliješta i finalnog proizvoda koje je nositelj ove tvrtke - naočala. Oba predmeta su estetski stilizirana i geometrizirana do jednostavnih linija te tako predstavljaju jednu zaokruženu kompoziciju i pamtiljiv logo.

Vizualni identitet Foto-Optike / Izrada logotipa / 2016