Motel Trogir Natječaj / 2015.

/it is not future that always comes after/

Status
koncept
Tim
Marja Mia Kolendić, Anita Krmek
Lokacija
Trogir

SLIKA 1_ Learning from Trogir

Banalni i prvoloptaški opisi i reklame života koji se odvijao u toj građevini uz trogirsku magistralu služe kao redefinicija motela kao klišejiziranog prostora kratkog bivanja, jeftinih romansi i podgrijanih obroka. Ponudimo blještave Venturijeve panoe nekog drugog svijeta koji opisuju što će se tek u njemu zbivati i kakva ga radost pripovijedanja sudbina budućih korisnika tek čeka. Instalacija reklamnih natpisa iz 50-ih godina prošlog stoljeća koji služe kao opis buduće namjene prostorija oronulog motela jasno i agresivno dokazuju da u njemu mora biti još života.

 SLIKA 2_ Genius Viae 

Prostore stvaramo da uglavnom služe svojim korisnicima - ljudima. Međutim, motel stvaran u doba tehnološke renesanse svoju odu pjeva automobilu. On je njegov najvjerniji korisnik, njegov suputnik i njemu su podređene njegove ceste, prilazi i vrtovi. On je car na svom tronu. Dok spava uz paviljon, uživa jednako lijep pogled kao i svoj vozač. Njegovi tragovi ostaju i on ih urezuje u tlu stvarajući tako "dug puta", mlađeg brata " duga mjesta". Jer kad se mjesto kreće i njegov duh ga prati. 

SLIKA 3_ Agora

Iz korijena od kojih je nastao grad se vraća prošlosti. Od nje uči kako upotrijebiti svoje prostore i resurse i ponuditi ih svojjim građanima. Superpozicijom antičkih oblika Agore i Akropole na moderni Trogir stvara se savršen scenarij za ponovno promišljanje javnog prostora. Bolna sadašnjost i neizvjesna budućnost tjera ga na istraživanje novih paradigmi korištenja koja se preklapaju sa tisućljetnom poviješću. Iz tog melting pot-a stilova nastaje nova stranica bivanja grada i njegovih krakova. Može li mjerilo prostora biti toliko definirajuće da stvara potpuno novu atmosferu te u isto vrijeme prenamjenjuje zapušteni objekt u javni trg - Agoru, na rubu starog grada - Akropole?

 

Motel Trogir / /it is not future that always comes after/ / 2015